مشاهده جزئیات

زبانسرای ملل، برگزیده اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده

30 بهمن 1396(291 بازدید)

آیین اختتامیه اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده با حمایت نهاد ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت کشور و سازمان های مجمع متخصصان ایران، بنیاد چهره های ماندگار، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و ... جهت تجلیل از شرکت ها و مجموعه های برگزیده در امر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان در مورخ 30 بهمن 1396 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما (تهران) برگزار گردید.

زبانسرای ملل، برگزیده اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده  / مهندس علی منتظری محل همایش های بین المللی صدا و سیما

زبانسرای ملل (فردیس)، به عنوان تنها مجموعه از استان البرز در بخش برگزیدگان این اجلاس شرکت و با تقدیم تندیس برگزیدگان به جناب آقای منتظری (مدیرعامل زبانسرای ملل) از فعالیت ها و اهتمام این مجموعه آموزشی در فراهم نمودن رضایتمندی مشتریان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

زبانسرای ملل، برگزیده اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده  / مهندس علی منتظری محل همایش های بین المللی صدا و سیما

زبانسرای ملل، برگزیده اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده  / مهندس علی منتظری محل همایش های بین المللی صدا و سیما

زبانسرای ملل، برگزیده اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده  / مهندس علی منتظری محل همایش های بین المللی صدا و سیما

 

 

عضویت خبرنامه

زبانسرای ملل

preloader