خانه / آخرین اخبار / زبانسرای ملل، برگزیده اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده

زبانسرای ملل، برگزیده اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده

03
آیین اختتامیه اجلاس ملی رضایتمندی مشتری / حقوق مصرف کننده با حمایت نهاد ریاست جمهوری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، وزارت صنعت و معدن، وزارت کشور (استانداری تهران) و سازمان های مجمع متخصصان ایران، بنیان چهره های ماندگار، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و… جهت تجلیل از شرکت ها و مجموعه های برگزیده در امر مشتری مداری و رعایت حقوق مشتریان در مورخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ در مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

04

زبانسرای ملل فردیس، به عنوان تنها مجموعه راه یافته از استان البرز در بخش برگزیدگان این اجلاس شرکت و با تقدیم تندیس برگزیدگان به جناب آقای مهندس منتظری (مدیرعامل زبانسرای ملل) از فعالیت ها و اهتمام این مجموعه آموزشی در فراهم نمودن رضایتمندی مشتریان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

06

05

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *